fredag 15 april 2011

Äntligen fredag!

Åhh vad skönt med helg! Helt underbart!

Imorgon ska jag klippa mig. Ska bli riktigt skönt då min lugg är alldeles för lång!



Klippningen är vid 10.15. Julia och Erik ska bulta tennisbanor men jag hoppar det då Johan, Helen och Edvin kommer hit vid 16.00 så jag förbereder här hemma. Vi ska bjuda på hamburgare och till efterrätt blir det ett recept från halv åtta hos mig,jordgubbar i grönpepparsås med vaniljparfait. Supergott! Vi hade dock ingen grönpeppar sist vi gjorde den men det funkade det med. Testa!

I tisdags var vi och hämtade ritningen på vår trädgård som en kvinna vid namn Marianne gjort åt oss. Roligt att få en bild på hur det kan komma att se ut och hon gav även en lista med förslag på växter. Nu vill vi bara börja men det är så svårt att veta vart man ska börja och det är ju inte helt gratis heller så det gäller att tänka igenom besluten ordentligt.

Nu ska jag njuta av att det är fredag och inta soffläge :) Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar