söndag 10 april 2011

Grattis Arne!

Igår var det ju helt underbart väder!
Vi började dagen med att tvätta fönstrerna och sedan åkte vi till Garrys och kollade på utemöbler. Finns ju hur mycket som helst. Vi får nog fundera lite till :)

Efter det så bytte Erik till sommardäck och jag planterade örter och blommor i krukor och klippte lite gamla blommor som jag hoppas ska komma upp på nytt. Helt plötsligt står mamma på altanen. Vad glad jag blev. Hade sagt till Erik innan att det hade varit trevlig med lite sällskap i solen på altanen. Mamma och pappa hade varit hos Johan, Anna och barnen så de tog en sväng om oss innan de åkte hem och det var väldigt uppskattat!
Efter spontanbesöket tog vi på oss träningskläderna och tog en runda på 6 km. Skönt! Konditionen är ju inte riktigt vad den bör vara men det får jag jobba på :)

På kvällen kom Eriks kompis Christian förbi och höll oss sällskap. Trevligt!

Imorse gick jag ut och hämtade tidningen i linne utan att frysa...underbart! Idag ska vi fira Eriks pappa Arne som fyller år. Grattis Arne!
Sedan blir det tennis för min del och sedan kanske vi hyr en film kväll.















Nu ska jag vika tvätt innan jag får njuta av vädret ute. Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar