fredag 8 april 2011

Julia förlorade sin match men hon och Andrea, en annan tjej som spelar i samma klubb, bestämde att de ville stanna till imorgon ändå. Kan ju vara kul för dem att bo på hotell och lära känna de andra i klubben som också är med i turneringen.
Erik och jag är nu på väg hem men innan dess var vi och åt middag på en restaurang. Gott var det!



Sedan gick vi till Hemköp och köpte lite godis. Kunde inte motstå att fylla denna söta lilla burk :) Den fanns i rosa, blå, grön och gul. Bra alternativ till påsar tycker jag.









Nu får ni ha en trevlig kväll! Vi har en bra bit kvar hem.

2 kommentarer:

  1. Mina barn var helt lyriska över den med (som jag), de är mycket lättare att äta ur med och går inte sönder! Toppen!

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller helt och hållet med! Hade inte Erik varit med kanske jag kommit hem med fyra burkar ;) Så söta ju!

    SvaraRadera