fredag 8 april 2011

Tennis i Vänersborg

Nu är vi framme i Vänersborg för att kolla på Julia. Kanske blir övernattning på hotell om hon går vidare.

Vilket härligt väder!


Erik beställde tv bänken idag! Kommer först 5 maj men känns otroligt skönt att vi äntligen bestämt oss.

För er som undrar varför vi handlar som tokar just nu beror det på att vi köpte nästan inget nytt till lägenheten mer än det som vi visste skulle passa i ett nytt hus. Vi letade efter hus i över tre år och har väntat och sparat på detta länge att få köpa nytt. Så det är så kul att äntligen få inreda. Jag flyttade in hos Erik efter att jag pluggade och innan dess har jag bott i studentlägenhet eller i andra hand så detta är mitt första "riktiga" egna hem som jag får vara med från början att inreda och jag tycker det är så kul! Har väntat många år men nu äntligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar