söndag 17 april 2011

Ljusblå sega maränger

Idag har vi inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt och haft en skön söndag i det fina vädret.
Jag har bestämt menyn till fredag då vi ska fira min födelsedag. Satt ute på terassen och njöt, helt underbart! Sedan har Julia och jag gjort maränger på de äggvitorna som blev över efter att jag gjorde efterrätten igår. Vi gjorde sega maränger och de blev jättegoda! Resultatet ser ni på bilderna.





Nu ska jag iväg och spela tennis. Sista träningen för denna terminen. Tråkigt men vi får spela på egen hand i sommar istället
Erik, Julia och jag. Nu måste jag skynda mig!

Ser fram emot kvällsmaten som Erik och Julia lovat att de ska fixa till jag kommer hem :) Undrar vad det blir...

2 kommentarer:

  1. Ja dem blev verkligen goda o maten var också suverän :) O hela dan var det :)

    SvaraRadera
  2. Ja det har varit en jättemysig dag! Marängerna var verkligen toppen!

    SvaraRadera