torsdag 28 april 2011

Några bilder från min födelsedag!

Har inte orkat blogga i veckan då det varit mycket på och efter jobbet. Men här kommer lite bilder från min födelsedag i måndags i alla fall :)

Erik och Julia uppvaktade mig på morgonen med sång och paket. Mysigt!

Kokbok av Leila


Fick två fina toppar som passade båda två!


Springbyxor och tröja...


Vädret var ju helt underbart så jag började dagen med en kopp kaffe på trappen och kikade i boken jag fick


På eftermiddagen kom Anna och vi fikade på muffins som jag bakat tidigare på förmiddagen. Fick en underbar tvål från Odd Molly! Tack Anna!


På eftermiddagen var jag en sväng hos mamma och pappa och fikade. Mysigt!

Nä nu är det dags att sova! Sååå trött! Måste vara allergin som spökar. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar