onsdag 18 april 2012

Clinique

Skönt att vara hemma! Sova i sin egen säng och gå runt i mysbyxor :)

Det blev lite shopping i Gent och på flygplatsen. En rouge, mascara och en sjal samt påskpresenter till Elias och Felicia men de kan jag ju inte visa här om de kikar in och läser :)





Jag tog tåget till flygplatsen och var lite tidig så jag köpte mig en(läs två) våffla och mumsade på. Så goda! Jag är inte jätte förtjust i söta saker men dessa är supergoda.


På flygplatsen tog jag en islatte. Det är riktigt smarrigt!


Imorgon åker Erik till Hemsedal och på fredag åker Julia till Skövde på basketläger. Därför tyckte jag att det passade bra att Elias och Felicia kunde komma hit och sova över. Det ser jag verkligen fram emot! Få en hel helg med dessa goa ungar :) (Bäst att ni sköter er ;) )



2 kommentarer: