lördag 14 april 2012

IKEA stolar

Hej!

Lördag och jag är uppe först så jag sitter och kollar på stolar till bordet vi håller på att bygga. Det är ett ganska rustikt bord i trä så jag tänkte att det skulle vara snyggt med en stol som är ganska enkel. Jag vet egentligen vilken stol jag vill ha med de kostar 1750 kr st och det är ganska mycket för att ha ute. Men kanske att man kan ha två sådana och sedan några som är lite billigare. Vi har ju sparat pengar genom att bygga ett bord :)

Det är denna kartell stol jag vill ha men vilken färg vet jag inte.


Här är några stolar från IKEA som jag hittat.








Vi har kommer nog olja bordet i någon svart nyans. Sedan har vi beställt en svart markis så det hade varit kul med en färg som bryter av. Jag funderar på ljusgrönt eller ljusblått. Svårt! Tips någon på andra stolar än från IKEA???

Funderar på om jag ska gå ut och gå eller om jag ska fortsätta slöa tills de andra vaknar... Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda idag. Erik ska en sväng till Sätila och fixa med papper till kommunen. Vad jag och Julia ska göra vet jag inte.

Ha en bra dag!




2 kommentarer:

  1. Ja kartellstolarna är fina :) kul med en i plast som bryter av. Smidigt om de går att stapla, för vinterförvaring. Vi är i rydal så kom gärna förbi om du inte har några planer :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de!
    Har haft fullt upp idag med läxförhör, plantering, bygge och bio men tack för inbjudan! (såg den lite sent också... 00:10, antar att ni sover nu :)) Kraaaam!

    SvaraRadera