söndag 15 april 2012

Träna...

ska jag göra någon gång under dagen. Funderar på att gå ut och springa nu. Lika bra att ha det gjort :)

Erik och jag är så dåliga på att träna! Vi diskuterade det igår när vi var ute och gick. Erik tyckte att vi skulle göra ett spring schema. Tre gånger måste vi ut och springa per vecka.
Jag är snart 32 och har ingen kondis alls. Hur bra är det! Plus att jag har 10 kg övervikt. Varför är det så svårt? Jag tycker det är skönt när man väl kommer ut och det är ju underbart efteråt. Man får ju mycket mer energi. För min del beror det nog på att jag har några kg för mycket så det känns ju inte så "lätt" när man är ute. Det är skönt att springa när man inte har de där extra kilona runt midja och rumpa. Sedan blir det lätt att man inte orkar ut när man kommer hem mellan sex och sju på kvällen och så ska man äta etc. Ingen godkänd bortförklaring men så är det :)

Ska se om jag kan sätta ihop ett schema och lägga upp här så kan jag bocka av och så får jag skämmas när jag inte tränar. Det låter väl bra? Ska undersöka hur jag får in en flik som heter träning och hur man kan fylla i något schema.

I morgon åker jag till Gent så jag har börjat packa min resväska sedan har jag städat badrummet. Skönt att det är gjort!

I går var vi ju på filmen The Hunger Games. Den var bra! Jag hade inte hört så mycket om den innan så jag hade inte så höga förväntningar.

Nu ska jag ut och springa! Det ni :)

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar