söndag 1 april 2012

Noa Noa

Först måste jag säga tack till min fin fina vän Maria som jag fick denna söta berlock av! Så fin! Hon har en likadan ♥ Ibland när det är lite tufft så är det skönt med vänner. Vänner som finns där och gör att man finner ny energi :)


Idag var jag tillsammans med en annan fin vän, Anna. Vi åkte på en söndagsutflykt. Trevligt! Vi tog hennes bil till först Kröklings hage och sedan till Trollabo kvarn och åt av deras kak- och dessert buffé som de serverar varje söndag. Ja ni läste rätt, kakbuffé :)



På vägen hem stannade vi till vid en affär som vi såg var öppen. Jag hittade en jättefin tröja från Noa Noa men jag köpte den aldrig... Kan inte riktigt släppa den :) Ni ser den på bilden nedan.


Bilden är lånad från Noa Noa

Nu är det söndags slapp i soffan. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar