torsdag 12 april 2012

Träff med Maria och missad buss...

Idag träffade jag Maria efter jobbet i Göteborg. Vi tog den obligatoriska shoppingrundan och sedan åt vi på Soho. (Det blev ingen shopping för min del)



<3

När jag skulle ta bussen från Brunnsparken stod det på monitorn att den inte gick därifrån fram till 9 dec så jag skyndade till Kungsportsplatsen men när jag kom dit hänvisade de till Centralstationen. Så jag fick gå dit och precis när jag kom åkte bussen. Typiskt!
Nu sitter jag på bussen 40 min senare och tröstäter Salta katten och Tutti Frutti :)








Hoppas att ni har en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Nej så dumt med bussen ;( Hoppas resan gick smidigt hem sen iaf, med tablettaskarna :) tack för en mysig dag å kväll!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det gick bra :) Lite snopet bara :)
    Tack själv! Jättemysigt!

    SvaraRadera