måndag 9 april 2012

Nytt bord till terassen

Hej på er!

Måndag och imorgon är det jobb igen. Hade gärna varit ledig några dagar till...

Idag har vi inte gjort många knop. Jag har sett serien bron/broen. Spännande och jag var tvungen att se klart alla avsnitt. Erik var och hämtade Julia. Hon är sjuk :( Hoppas att hon kryar på sig då de har påsklov nu. Inte kul att vara sjuk då!
Sedan kom Jacob på besök. Alltid lika trevligt!

Igår började vi med projektet jag skrev om tidigare. Vi kunde inte börja förrän igår då vädret varit dåligt. Vi ska bygga ett bord som vi ska ha till terassen alldeles själva :) Vi har kommit ganska långt men det är lite kvar att göra. Kul! Jag ska visa en bild när vi blir klara. Kul att göra något själva och det blir inte så dyrt heller.

Snart ska vi göra pizza. Degen håller på att jäsa.

Igår hade vi besök av först mamma och pappa och sedan Johan, Anna och Felicia. De hade med sig glass som vi fikade på. Gott!

I torsdags när jag var i Göteborg handlade jag två blusar, ett par byxor och några blommor att ha i håret eller på en jacka.




Föll för det fina mönstret på denna blusen! Visst är den fin!


Denna fina jackan fick Julia i påskpresent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar