torsdag 28 oktober 2010

Besöket på Kahls var jättebra! Jag missade dock halva kursen då jag inte kände mig helt kry. Hostade och började få huvudvärk så jag åkte med Erik hem. Jag missade såklart den roliga delen där man fick göra sin egen expresso och latte.

Nu känner jag mig mycket piggare och det är så skönt! Imorgon ska jag se på Sophie Zelmani på Folkan i Borås med Anna, Anders och Ida. Det ska bli trevligt.

Igår var jag på First hotel på centralstationen och lyssnade på en föreläsning med Mikael som inte har några armar och ben. Jag jobbar på ett företag som heter Etteplantech och det var en medarbetarträff och de hade bjudit in honom. Det var jätteintressant att höra hans historia och man inser att man har det ganska så bra.

Här hemma har vi hängt upp gardiner i köket och vi håller på att få offerter på vad det kostar att sätta in en kamin. Vi har kollat på två olika från Contura Det finns lite olika tillbehör att välja som tex täljstenstopp men nedan ser ni i stora drag hur de ser ut. Det lutar åt den första då den har större sidofönster.




Bilder lånade från Contura

2 kommentarer:

  1. Maria Gink Lövgren29 oktober 2010 kl. 11:45

    Å va mysigt med kamin! Perfekt nu i höstrusket..hoppas de kan installera den snabbt :)
    Ska bli jättemysigt att hälsa på er nya i huset i helgen, så nyfiken!!
    Kramar

    SvaraRadera