torsdag 21 oktober 2010

Hemma från jobbet

Gick hem från jobbet igår då jag inte mådde bra. Hade feber när jag kom hem och i natt hade jag 39,1 så jag blir hemma resten av veckan. Erik är också hemma så det är ju mysigt men det hade varit trevligare om vi varit friska. Jag känner mig lite piggare nu och jag hoppas att det håller i sig.

Idag snöar det i Skene! Härligt men jag har ingen vinterjacka! Är det någon som kan rekomendera en? Jag behövde en förra året också men hittade ingen så jag gick runt med en som var för tunn och det tänker jag inte göra i år. Mitt problem är att jag är smalare över axlar än rumpa. Så antingen är den för liten över rumpan och lagom över axlar och ärmarna lagom långa eller så är den lagom över rumpan och för stor över axlar och armar. Någon som har samma problem?

Kunde inte hålla mig från att öppna altandörren och ta kort på snöflingorna. Jag älskar snö!


Ser ni snöflingan på bilden ovan?




Sjuklingen

Nu ska jag vila i soffan och se på Grey´s anatomy som jag spelade in igår.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Maria Gink Lövgren21 oktober 2010 kl. 14:39

    Krya på dig vännen! Hoppas att det snart är över så att du blir frisk å kry igen. Du får underhålla dig med att titta på snöflingorna, vackert! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Hoppas att lill Erik mår bra och att vi ses snart! Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Jaaa! Snö! Jag tog kort med mobilkamera, blev inte riktigt lika snyggt. Jag älskar också snö, speciellt efter alla år på Irland när man bara drömde om snö när det regnade 24/7 - året om.
    Krya på dig!

    SvaraRadera