onsdag 13 oktober 2010

Igår kväll stod jag i köket från det att jag kom hem vid 19.00 till dess att jag gick och lade mig 22.15, helt slut var jag. Först lagade jag mat och sedan bakade jag två omgångar Kokostoscakaka som jag tidigare skrivit om. Pia och Magnus frågade om jag kunde baka till föräldrarmötet som är idag med fotbollen och det kunde jag såklart. Passade på att baka till jobbet också. Det blev uppskattat.

Erik är fortfarande sjuk. Nu har han haft feber i 6 dagar. Febern är lite lägre idag men han är inte helt bra. Hoppas verkligen att han blir frisk till helgen då vi ska på Johan och Helens 30-årsfest.

Idag behövde jag inte laga mat utan det fanns färdigt när jag kom hem. Skönt! Nu ska jag bara slappa i soffan :)

Ha en trevlig kväll!



2 kommentarer:

  1. Länken funkar inte... :( Jag bantar så jag ska inte äta sånt men ändå, lät så gott!

    SvaraRadera
  2. Tack Matilda för att du noterade att länken inte funkar. Ska fixa detta ikväll!

    Ja de är verkligen supergoda men inte kalori vänliga :) Jag försöker också gå ner i vikt och de två senaste matrecepten, Nasi goreng och köttfärsen är recept från Viktklubb.

    SvaraRadera