lördag 2 oktober 2010

Shopping och Oskar Linnros

Igår åkte vi in till Borås och shoppade loss. Har inte handlat kläder på evigheter så det var ett måste. Först hämtade vi upp mamma och pappa och så åkte vi och kollade på mattor till köket och vardagsrummet. Vet inte om jag vill ha en plastmatta i köket som jag skrivit tidigare. Därefter åkte vi till Rum 21. Där handlade vi badrumsmatta och duschdraperi, båda från Marimekko. Sedan åkte vi in till stan och gick runt. Jag hittade två klänningar, ett par skor och lite annat måste, bland annat sockar. Erik köpte jeans.

Efter shoppingen gick vi hem till mamma och pappa och blev bjudna på en helt underbar fiskgratäng. Tack! Och inte nog med det vi fick ett jättefint tårtfat! Tack snälla mamma och pappa!

På kvällen var vi hos Pia och Magnus och blev bjudna på havskräftor. De hade kokat dem själva och de fick toppbetyg. Så goda! Pia hade vunnit biljetter till Åhaga och deras fashionkväll. Så vi såg Oskar Linnros och det var mycket trevligt. Det var inte så mycket folk så vi såg väldigt bra vilket var kul.

Idag är jag hemma själv under dagen. Jag gjorde sönder toasitsen igår så jag ska ta en promenad till Skene järn och se om de har några som passar till vår toalett. Det är ju fint väder ute än så länge så jag hoppas att det håller i sig. Ikväll blir det tennis.

Ha en fin söndag!


Det fina tårtfatet!




Dessa fina skor köpte jag för endast 400 kr!


Kunde inte låta bli att köpa detta armband...




Två klänningar, en från Lindex och en från Joelina. Ska på 30-års fest 16 oktober och då kommer jag ha den till vänster.









Eriks nya jeans




Jag köper Vichy´s ansiktskräm på Apoteket och jag kan verkligen rekomendera denna. Jag köper en som fungerar både som dag och nattkräm och den är verkligen prisvärd. Igår fick jag även en rengöringskräm på köpet. Får återkomma med betyg på denna.


Duschdraperi


Badrumsmattan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar