tisdag 19 oktober 2010

Feber?

Har känt mig lite frusen till och från under dagen så jag tog tempen när jag kom hem. Hade 37,5 grader... Hoppas att jag blir bättre till i morgon! Hinner inte vara sjuk nu, ska till fabriken i morgon också på jobbet.

I lördags när vi shoppade skor till Julia sprang jag in på Lindex och köpte nagellack. Jag ville ha röda naglar på kvällen så jag köpte ett baslack och ett topplack för att skydda naglar och nagellack. Använder man ett baslack under tex ett rött nagellack blir inte naglarna gula när du tar bort lacket. Jag gillar Mavala´s nagellack. De är inte dyra och jag tycker de är jättebra! Jag hittade ett snabbtorkande topplack och det kan jag verkligen rekommendera.


Dessa fyra köpte jag. Ett baslack, vanligt topplack, snabbtorkande topplack och ett rosa nagellack som är fint till vardags.

Verkar som att det är några nya läsare som hittat hit. Kul! Hoppas att ni fortsätter kika in och ge gärna kommentarer om det är något ni vill att jag skriver om eller om ni har några frågor.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar