lördag 9 oktober 2010

Köttfärs som i Italien

blev det till kvällsmat. Första gången jag testade detta recept. Gott och det smakade lite jul. Kanske på grund av att det är kryddnejlika i. Lite annorlunda men ett gott alternativ till den gamla vanliga köttfärssåsen. Vi hade ingen spenat hemma som det är enligt receptet så vi tog parmesan direkt på maten i stället och så en sallad till. Ett glas rött till det och nu sitter vi i soffan.



Receptet hittar du HÄR

Vilket väder det varit idag! Har dock spenderat halva dagen i tennishallen. Julia hade seriespel och Erik ligger sjuk hemma så jag fick åka dit och låsa upp etc men det var kul!
En promenad blev det på eftermiddagen och vi satt ute fem min på terassen. Så skönt men jag upptäckte flertalet spindlar och det är inte mina favoritdjur.

I morgon ska vi till Borås och se på Mannheimer och Apelgren med Johan och Helen. Hoppas bara att Erik kryat på sig till dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar